Ochrana osobnich udaju (Re: jak z toho ven)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Červen 27 09:49:50 CEST 2003

On Fri, Jun 27, 2003 at 03:38:32AM +0200, Petr Vileta wrote:
> :-)

> To o zruseni prechodneho bydliste jsem nevedel, to je fakt? Nedavno jsem
> neco cetl na netu a vypadalo to, ze ten institut stale plati.
> Bez ohledu na to mi ale adresa nepripada jako dobre porovnavatelny udaj.
> Srovnejte:
> "Vileta" "Plzen"
> "Vileta" "Plzeň"
> "Vileta" "PLZEŇ"
> "Vileta" "P L Z E Ň"
>
> Jsou to 4 ruzne adresy? :-) Samozrejme muzu prevest na upercase, muzu
> odstranit diakritiku a porovnavat az potom, ale to stejne nemuzu myslet na
> [...]

 Pochopitelne pak mam v systemu ciselnik mest CR a nedovolim do DB
 pridat neco co neexistuje :-) (existuje i ciselnik ulic)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/