dalsi hlavolam WAS: jak z toho ven

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Červen 27 08:57:24 CEST 2003

> Jsem ve fazi testovani a narazil jsem na dalsi problem. Zadavatel si nedal
> vysvetlit, ze by si login meli urcovat sami soutezici, neakceptoval ani
> pismena a navic si TED vymyslel, ze to musi byt cisla z rozsahu 100001 az
> 999999, ovsem generovana NAHODNE. Je to normalni reklamni trik (jak tvrdi
> zadavatel) nebo podvod (jak tvrdim ja), aby ucastnici nepoznali kolik jich
> vlastne celkem je a tudiz jaka je sance na vyhru. Jenze generovat neco
> takoveho je silenost, tak me napadlo, ze bych si ta cisla vygeneroval
> jednorazove predem do tabulky:
> id mediumint(6), pouzito smallint(1)

> [...]

A co to udelat naopak - generujte nahodne ID, podivejte se do
tabulky jestli je pouzite a pokud ano, generujte znovu.

Takto nemate problem :
 a) s moznosti ze se prihlasi vic ucastniku nez mate
"predpripraveno" ID
 b) bude to podstatne rychlejsi a mene narocne na system,
protoze prohledavate jen existujici

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s