dalsi hlavolam WAS: jak z toho ven

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Sobota Červen 28 02:01:57 CEST 2003

> A co to udelat naopak - generujte nahodne ID, podivejte se do
> tabulky jestli je pouzite a pokud ano, generujte znovu.
>
> Takto nemate problem :
>  a) s moznosti ze se prihlasi vic ucastniku nez mate
> "predpripraveno" ID
>  b) bude to podstatne rychlejsi a mene narocne na system,
> protoze prohledavate jen existujici
Viz jina mess zde. Pokud jiz mam v tabulce 80000 zaznamu, pak odezva
jedineho klienta na tento postup je 12 minut! Generovani rand() cisla v
pevne dannem rozsahu totiz pri takovemto exitujicim poctu cisel potrebuje az
8000 pokusu, nez se strefi :-) To byl sice maximalni pocet pokusu, ale je to
moc.
--
Petr