sexualni partneri

Tomas Znamenacek tomas.znamenacek na centrum.cz
Pátek Duben 9 16:49:25 CEST 2004

no_spam wrote:

> Podle http://www.novinky.cz/02/95/13.html mají v Čechách za život muži
> 8,6 partnerek a ženy 5,5 partnera. Tato matematika se mi ale nějak
> nelíbí, ten počet by měl být u obou pohlaví stejný, ne? Jediné možnosti,
> které tato čísla mění jsou homosexuální vztahy a pak jestě sexuální
> turistika. Nebo dokáže mi někdo vysvětlit, čím to může být?

..."mají v Čechách za život muži 8,6"...
                    ^^^^^^^^

Cili nekrofilie. Nudnejsi vysvetleni by mohlo byt, ze slecna X
zapocitana jako n-ty ulovek pana Y ho mela jako jedineho partnera. Cili
se treba rozvedli a on si nekoho mladsiho nasel, zatimco ona uz ne. Ale
ze bych tomu trikrat veril...

T.