sexualni partneri

Pavel Šmerk xsmerk na fi.muni.cz
Sobota Duben 10 10:40:54 CEST 2004

Tomas Znamenacek wrote:

> ..."majĂ­ v Ä?echĂĄch za Ĺživot muĹži 8,6"...
>                    ^^^^^^^^
>
> Cili nekrofilie. Nudnejsi vysvetleni by mohlo byt, ze slecna X
> zapocitana jako n-ty ulovek pana Y ho mela jako jedineho partnera. Cili
> se treba rozvedli a on si nekoho mladsiho nasel, zatimco ona uz ne. Ale
> ze bych tomu trikrat veril...

No nevim. Muzu a zen je zhruba stejne a kazdy sexualni vztah prida carecku na
obe strany. Pak se carecky podeli poctem muzu/zen. Myslim, ze Tve nudnejsi
vysvetleni nelze pouzit. Mohlo by to byt tak, ze muzi ziji vyrazne dele (a
rodi se vyrazne vic holek, aby zustal zachovan pomer cca 50:50). Protoze ale
vime, ze tomu tak neni, zbyva asi uz jen ta nekrofilie... Ja v tom nejedu! ;-)

P.