posledni automaticky generovany id a prenositelnost

Zdenek Janis Zdenek.Janis na brajan.cz
Úterý Srpen 10 09:44:35 CEST 2004

Michal Hlavac napsal(a):
> Na prvy pohlad sa to zda rovnako... Az na to, ze (2) musim vykonat v
> jednej transakcii... Pretoze, co ak mi v (2) niekto medzi insertom a
> curval vykona dalsi insert... Na curval(seq) dostanem zle cislo...

Ale kdo by mohl? To by snad musel byl zamer programatora...
Nedokazu si predstavit "smysl" aplikace ktera by byla vicevlaknova,
pouzila jedno pripojeni do DB a vsechna vlakna by asynchrone cpala data
do stejne tabulky a pritom potrebovala ID zaznamu a pokud by takova
byla, tak proc nepouzit funkci pro ulozeni dat a zaroven ziskani ID.

Tohle je strasne abstraktni a je o tom, na co si kdo zvykne.
Me se proste libi ten mechanizmus a pozivam jej a protoze to mam vsechno
zpravidla ve funkcich, tak se mi nemuze stat (a je to overene), ze bych
dostal jine ID nez prave vlozeneho zaznamu.

--
S pozdravem
                 Zdenek Janis