postgresql - problem s casem

Jirka Drašnar drasnar na mineral.cz
Čtvrtek Únor 12 10:27:20 CET 2004

Zdravim,

dekuji za pomoc p. Stehulovi. Vyber SELECT
date_part('epoch',zarazeno::date) from odkazy as vt; uz funguje a z radky
vypisuje prislusne hodnoty. Ma to jeste jednu vadu na krase: neplni se vt.
Pokud pouziji select v php tak stale nefunguje a nadava ze vt neexistuje

$vt =pg_result($vysledek, $i, "vt");
Warning: pg_result() bad column offset specified

Poradite? Diky Jirka

>prenesl db jsem z RH 6.xx na RH 9. Nedari se me rozchodit nasledujici
select, ktery na te starsi verzi fungoval. V cem by mohl byt problem?
>$vysledek = pg_Exec($database, "SELECT id, poznamka,
date_part('epoch',zarazeno::datetime) as vt FROM odkazy");