Ceske razeni v PgSQL

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Čtvrtek Únor 12 10:44:53 CET 2004

Zvednu telefon :->? Teoreticky

pg_controldata /usr/local/pgsql/data

Číslo verze pg_controlu:            72
Číslo verze katalogu:               200402021
Status seskupení databáze:               v provozu
Poslední modifikace pg_controlu:
Čt 12. únor 2004, 08:15:45 CET
ID současného log souboru:                  1
Následující segment log souboru:                51
Poslední umístění kontrolního bodu:           1/32373C94
Předešlé umístění kontrolního bodu:            1/32373C54
Poslednější umístění REDO kontrolního bodu:    1/32373C94
Poslední umístění UNDO kontrolního bodu:    0/0
Poslední umístění StartUpID kontrolního bodu:        29
Poslední umístění NextXID kontrolního bodu:          10130
Poslední umístění NextOID kontrolního bodu:          8719266
Čas posledního kontrolního bodu:            Čt 12. únor 2004, 08:15:42 CET
Velikost databázového bloku:                  8192
Bloků v segmentu velké relace: 131072
Maximální délka identifikátorů:        64
Maximální počet argumentů funkcí: 32
Způsob uložení typu date/time:               floating-point numbers
Maximální délka jména locale:        128
LC_COLLATE (porovnávání řetězců):                           cs_CZ.latin2
LC_CTYPE (typy znaků):                             cs_CZ.latin2

jenomze k tomu musite mit roota nebo postgres. Mam nainstalovanou 7.5,
takze netusim jestli nasledujici dotaz zafunguje na 7.3. U mne lze

intra=# SELECT name, setting from pg_settings where name like 'lc%';
    name     |   setting
 lc_collate  | cs_CZ.latin2
 lc_ctype    | cs_CZ.latin2
 lc_messages | cs_CZ.latin2