Jak na browse velke tabulky v sql ?

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pátek Únor 20 15:37:07 CET 2004

V Pá, 20. 02. 2004 v 14.26, Pavel Janoušek napsal:
> [...]

Ano, ale to jsem prece sam napsal v puvodnim dotazu. Jde mi o to, ze mi
to pripada cele prilis slozite (oproti xbase, kde to je prirozene
elegantne resitelne), tak mne zajima, zda mi neco zasadniho neuniklo :)
A navic porad nevim, jak mam po zmene setrideni zjistit pozici daneho
zaznamu v jinem orderu, aniz by se z toho stalo totalne pomale monstrum.
Proste zmenim setrideni a v tu chvili nevim, jaky offset pouzit, aby mi
zaznam pod kurzorem (ten graficky, ne db) zustal stejny.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>