Jak na browse velke tabulky v sql ?

Horák Daniel horak na sitmp.cz
Pátek Únor 20 14:54:55 CET 2004

> Ano, ale to jsem prece sam napsal v puvodnim dotazu. Jde mi o
> to, ze mi
> to pripada cele prilis slozite (oproti xbase, kde to je prirozene
> elegantne resitelne), tak mne zajima, zda mi neco zasadniho
> neuniklo :)
> A navic porad nevim, jak mam po zmene setrideni zjistit pozici daneho
> zaznamu v jinem orderu, aniz by se z toho stalo totalne
> pomale monstrum.
> Proste zmenim setrideni a v tu chvili nevim, jaky offset
> pouzit, aby mi
> zaznam pod kurzorem (ten graficky, ne db) zustal stejny.

U zaznamu, ktery je "vybrany" si zapamatujete hodnotu primarniho klice a
podle te se zaznam v "browseru" zase (po setrideni) najde.

Ale docilit shodneho chovani u SQL jakou xBase nejde bez velmi velkeho
usili. Sam jsem vytvarel GUI prvky pro pristup k datum v SQL serverech
do knihovny wxWindows ;-)

Elegance v xbase mozna je, ale jak se zachova pri zmenach provadenych
soucasne nekolika klienty.

			Dan