Jak na browse velke tabulky v sql ?

Kluvanek Martin kluvanek na tesnet.cz
Pátek Únor 20 15:05:49 CET 2004

Horák Daniel napsal(a):

> U zaznamu, ktery je "vybrany" si zapamatujete hodnotu primarniho klice a
> podle te se zaznam v "browseru" zase (po setrideni) najde.
No pouziva sa i rowID...
Lenze to je problem, ze ked mam kurzor na vyhliadnutom zazname ID a teraz to
pretriedim podla niecoho ineho, tak si nespominam na rozumnu moznost, ako dostat
+-20 zaznamov v okoli ID pri pouziti noveho triedenia.
Samozrejme to je len jeden z problemov.

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)