Jak na browse velke tabulky v sql ?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Únor 23 10:15:39 CET 2004

On Mon, Feb 23, 2004 at 09:35:54AM +0100, Honza Pazdziora wrote:
> Vite, prijde mi, ze uz je to trosku nudne. Zjistil jste, ze se SQL
> chova jinak. Asi to budete muset akceptovat, chcete-li SQL pouzit.

 Presne. Vetsinu poslednich dopisu tohodle threadu jsem smazal s tim, ze
 dotycnemu neni pomoci. Pripada  mi jako nekdo kdo  dlouha leta pouzival
 na tahani nakladu  tank, a ted protoze ostatni uz  delsi dobu pouzivaji
 nakladak tak ho chce take. Jen ted zacal vsem okolo nadavat co je to za
 blbost ty blatniky vzdyt mu to brani na ten nakladak nasadit pasy...

> Paklize Vam aplikace v xbase funguje, tak ji neprepisujte. Paklize
> je to dostatecne rychle, pouzivaji to soucasne dva lide, nikdy Vam
> nespadl stroj, na kterem to bezi, nikdy jste nepotreboval obnovit
> ztracena data, nepotrebujete vzdaleny pristup a nepotrebujete to
> skalovat -- prosim, nenutte se do SQL.

 Ostatne kouknete se treba na M$, delaji jak SQL tak i Acceess a jak
 se zda tak si nekonkuruji a sve misto na trhu ma oboje.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/