Jak na browse velke tabulky v sql ?

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pondělí Únor 23 11:34:54 CET 2004

V Po, 23. 02. 2004 v 10.15, Karel Zak napsal:

>  Presne. Vetsinu poslednich dopisu tohodle threadu jsem smazal s tim, ze
>  dotycnemu neni pomoci. Pripada  mi jako nekdo kdo  dlouha leta pouzival
>  na tahani nakladu  tank, a ted protoze ostatni uz  delsi dobu pouzivaji
>  nakladak tak ho chce take. Jen ted zacal vsem okolo nadavat co je to za
>  blbost ty blatniky vzdyt mu to brani na ten nakladak nasadit pasy...

Ja myslim, ze trosku prehanite. Zeptal jsem se na konkretni problem a
rozebrali jsme jej. To je vse. Dostali jsme se v podstate k tomu, ze je
to bohuzel tak, jak to je a ze to s sql lepe udelat nepujde. To je to,
co jsem chtel slyset, ve "vetsine poslednich dopisu" jsem vam do toho uz
ani nepipnul. Prave proto, ze zcela jiste jsem "poznamenany" minulosti a
vyvojem v xbase, jsem tady napsal, at mi poradi lide, co s sql maji
radove vetsi zkusenosti. Nikomu jsem nenadaval a v podstate jste mi dali
za pravdu, ze implementace takove situace pomoci sql *muze* byt mene
efektivni nez v xbase. Nezbyva mi nez udelat prakticke testy a srovnat,
zda to bude vubec vykonove pouzitelne, pripadne zmenit ui aplikace, coz
ale bude problem - uzivatele mi to omlati o hlavu.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>