Diakritika (kodovanie v Postgrese) Solved?

Čtvrtek Červenec 8 10:52:42 CEST 2004

On Thu, Jul 08, 2004 at 10:41:21AM +0200, Karel Zak wrote:

>  Brani  neco (mimo  toho, ze  to zatim  nikdo neudelal)  tomu dodelat  i
>  podporu  pro WIN1250  pro linux  tak,  aby bylo  mozne generovat  cs_CZ
>  locales i  v tomto  kodovani (nejen v  latin2 a  utf8)? Ve specifickych
>  pripadech  jako je  treba PostgreSQL  a pouzivani  jen a  pouze tohodle
>  kodovani by to melo vyznam.

Rekl bych, ze duvodem je snaha nezvysovat zmatky.

I v nestastnem pripade PostgreSQL a jeho razeni se da pouzit
cs_CZ.utf8, coz mi prijde jako _vyrazne_ perspektivnejsi reseni nez
dodelavat Windows-1250 a Kameniky a KOI8-CS a ... ;-)

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, large Web systems, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.