Diakritika (kodovanie v Postgrese) Solved?

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Čtvrtek Červenec 8 11:06:24 CEST 2004

> Rekl bych, ze duvodem je snaha nezvysovat zmatky.
>
> I v nestastnem pripade PostgreSQL a jeho razeni se da pouzit
> cs_CZ.utf8, coz mi prijde jako _vyrazne_ perspektivnejsi reseni nez
> dodelavat Windows-1250 a Kameniky a KOI8-CS a ... ;-)

Dokud byla PostgreSQL ciste unix zalezitosti (cygwin port nepocitam), tak
nebylo co resit. V okamziku, kdy je win32 port realnoü skutecnosti, tak se
situace meni. Neznam nikoho, kdo by na win pouzival latin2. win32 port se
sam inicializije na 1250 kodovani. Jsou dve reseni:

1. povolit win1250 pouze ve win
2. povolit win1250 bez omezeni (ale musim mit pripravenou podporu locales)

To ze rozsirim locales o win1250 jeste neznamena, ze budu prispivat k
nejakym zmatkum. Situace co se tyce kodovani je dnes jasna. Nepodporovat
1250 mi ale prijde pouze jako zbytecna buzerace. Jako lepsi reseni mi
prijde samozrejmne rozsireni locales.

Pavel Stehule