Diakritika (kodovanie v Postgrese) Solved?

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červenec 8 11:43:13 CEST 2004

On Thu, Jul 08, 2004 at 11:06:24AM +0200, Pavel Stehule wrote:

> To ze rozsirim locales o win1250 jeste neznamena, ze budu prispivat k
> nejakym zmatkum. Situace co se tyce kodovani je dnes jasna. Nepodporovat
> 1250 mi ale prijde pouze jako zbytecna buzerace. Jako lepsi reseni mi
> prijde samozrejmne rozsireni locales.

... a vysledkem bude, ze budete resit desitky dotazu lidi, kteri maji
za samozrejme, ze locales na tom stroji, na kterem maji PostgreSQL,
podporu nove znakove sady maji, coz jeste leta nebude pravda. Proc
v dobe, kdy funguje UTF-8 a kdy neni problem mit nastaven preklad
znakovych sad (pro pristup z Windows primo v konfiguraci ODBC ovladace)
zavadet nejakou nestandardnost, kdyz neni potreba?

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, large Web systems, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.