Diakritika (kodovanie v Postgrese) Solved?

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Čtvrtek Červenec 8 11:45:21 CEST 2004

On Thu, 8 Jul 2004, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> [...]
Kupodivu, kdyz na win32 pouzijete LATIN2 tak se nic nestane. Trideni atd
je spravne. Neznam ale dost dobre PostgreSQL abych Vam vysvetlil proc.

> 	Přiznám se, že jsem podobný stesk na špatné řazení slyšel již ve
> firmě od kolegy, který primární vývoj některých věcí ladí právě na
> cygwin PgSQL, ale chybně řetězcové řazení moc neřešil, když to jinde
> funguje (produkční servery jsou Linuxy)... - zřejmě se jedná o stejný
> problém, který aktuálně nemá uspokojivé řešení (já ho neznám) a jsem
> rovněž pro, abychom s tím něco provedli.

Mam pocit, ze jsem nekde na netu narazil na nekoho, kdo se chlubil, ze i
na cygwinu cestinu rozchodil

> 	Cesta rozšířit LOCALES o Win1250 se sice jeví jako
> nejschůdnější, ale možná ne systematická (i kdyz na druhou stranu, pokud
> je v LOCALES i Win1251 apod., proč tedy ne CP1250), já osobně kdybych
> byl kormidelník bych šel do korektní úpravy source...

Pokud je mi znamo, tak dalsi verze by mela vyrazne zlepsit vicejazycnou
podporu. Tak snad

Pavel