jak si oznacit aktivni vety

Novák Jiří novak.jiri na sopos.cz
Pondělí Červenec 26 21:18:24 CEST 2004

Dobry den preji!

>resim nasledujici problem a je mozne, ze existuje nejake klasicke reseni.
>Tedy:
>
>Mejme napr. tabulku s knihami, kazde veta ma id. Aplikace
>umoznje obsluze vybrat urcite knihy k expedici.
>Je potreba zajistit, aby tataz aplikace (treba odjinud pustena) nemohla
>tytez knihy pustit k expedici a tak expedici provest 2x.
>
>Zamknuti vet ale neni vhodne, nebot neni duvod blokovat vyber treba
>pro tisk.

Nejsem si jist jestli vetsina potizi neni zapricinena nevhodnym navrhem.
Mela by tabulka skladova karta obsahovat pocet nebo dokonce udaje o
expedici ?
podle mne asi ne. tim zmizi problem se zamcenou vetou pro tisk a td.

priprava obednavky nevyzaduje zamknuti.
jen pri zapisu finalnim zapisu
zamknu pro ostatni tabulku obednavek,
zjistim jestli je k dispozici stale pozadovane mnozstvi,
insertnu obednavku
odenknu
kritickou sekci udrzim co nejkratsi

nechte to jednoduche nebo skoncite u stavove taulky stavove tabulku
stavove ............