jak si oznacit aktivni vety

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Pondělí Červenec 26 22:13:24 CEST 2004

On Mon, 26 Jul 2004, [UTF-8] NovĂĄk JiĹ^YĂ­ wrote:

> Nejsem si jist jestli vetsina potizi neni zapricinena nevhodnym navrhem.
> Mela by tabulka skladova karta obsahovat pocet nebo dokonce udaje o
> expedici ?
> podle mne asi ne. tim zmizi problem se zamcenou vetou pro tisk a td.
>
> priprava obednavky nevyzaduje zamknuti.
> jen pri zapisu finalnim zapisu
> zamknu pro ostatni tabulku obednavek,
> zjistim jestli je k dispozici stale pozadovane mnozstvi,
> insertnu obednavku
> odenknu
> kritickou sekci udrzim co nejkratsi

> [...]

Toto reseni je mi jasne, muze vsak vest k tomu, ze 2 uzivatele zhruba ve
stejny cas udelaji tutez objednavku. Prvnimu uzivateli je zcela pokryta,
kdezto druhemu ne. Databaze zustane konzistentni, to je v poradku, jen
druhy uzivatel zacne reptat, ze aplikace mu nejprve objednavku umozni
provest, aby ji pak zamitla.

--
Ondrej Koala Vacha