PostgreSQL a LC_TIME

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Duben 8 14:50:32 CEST 2005

On Thu, 2005-04-07 at 21:07 +0200, Jan Kasprzak wrote:

> : > 	Uvedl bys priklad kdy se tohle projevi? Kdy potrebuju s tim
> : > udajem pracovat jako s casem? Za predpokladu ze konverzi do textove
> : > podoby a zpet mi dela prezentacni vrstva.
> :
> :   Jak by si v unixovem casu zapsal datum narozeni svych rodicu?
>
> 	Jako zaporne cislo. Pokud bych delal 64-bitovy int,
> mel bych prostoru az moc.

je to "long int"

Dobra, nebudu se hadat. Me osobne to nepripada jako nasledovani hodna
cesta. Nekde okolo roku 1930 pak budes muset resit warning gcc...

 ...constant is unsigned only in ISO C90
 ...integer constant is too large for "long" type
 ...overflow in implicit constant conversion

V PG muzes jit s casem o par tisic let dopredu i dozadu.

> : A pak
> : jsou lide co s casem delaji vypocty typu now()+'3month'::interval.
>
> 	Jo, tam bych se konverzi na datum (a znalostem casove zony)
> nevyhnul. Ale jak rikam, takovychto vypoctu je minimum a tam by se holt
> udelala konverze na timestamp.

 Minimum pro tebe. Svet neni jen cerna a bila...

	Karel

--
Karel Zak <zakkr na zf.jcu.cz>