Firebird a slozitejsi subselecty - jeste o verzi 2

Pavel Cisar pcisar na ibphoenix.cz
Pátek Říjen 7 10:39:53 CEST 2005

Novák Jiří wrote:

> 1) Zajimala mne kdysi podpora SCROLL -u  tusim ze  podobne jako v api
> oracle  vznikla Api funkce isc_dsql_fetch2() ale je dostupna jen pomoci
> podmineneho prekladu.
> Bude tato funkce opravdu k dispozici ?

Pokud vim, tak zatim ne. isc_dsql_fetch2() nebyla Borlandem nikdy zcela
implementovana a odladena. Od te doby navic doslo k mnoha zmenam, takze
by bylo nutne ji zcela reimplementovat. Cas od casu se o tom diskutuje,
finalni rozhodnuti ale zatim nepadlo.

> 2) Z podobneho soudku je zjisteni poctu radku vracenych selectem
> (pro insert , update a delete lze zjistit pocet ovlivnenych radku a ze
> zdrojaku sem pochopil ze i pro select to ma nebo mnel nekdo v planu )
> Bude to pro FB 2 k dispozici ?

Tohle je implementovano ve verzi 2.0. Kontextova promena ROW_COUNT nyni
vraci i pocet radku vracenych selectem. Bohuzel to zatim neni nikde
dobre zdokumentovano.

S pozdravem
Pavel Cisar
IBPhoenix
Treti Mezinarodni Firebird Konference, Praha 13.-15.11.2005
Vice informaci na www.ibphoenix.cz