Jak přeložit?

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Květen 19 07:53:05 CEST 1999

   From: Milan Kopacka <mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz>
   Date: Wed, 19 May 1999 06:54:25 +0200

Zdravím,

   > 'Milan Jelen : UNIX V - zaklady operacniho systemu' rika, ze
   >
   > Operator << se pouziva ve skriptech pro presmerovani vstupu uvnitr
   > skriptu. Nazyva se mistni (here) dokument, protoze je bezprostredne
   > pristupny ve skriptu, na rozdil od jineho (there) souboru.
   >
   > Takze mistni dokument.

knížka pana Jelena byla jednou z prvních, do které jsem se podíval, ale
bohužel jeho nový termín "místní dokument" nebyl nikým jiným použit a myslím,
že je to spíše termín pro dokumenty např. volně přístupné v knihovně na
vyžádání, tedy "místní dokumenty", nikoli moje přinesené...

David Šauer navrhl použít "vložený dokument", ale ani to nezcela přesně
popisuje here dokumenty... Vláďo, máš nějaký nápad?
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz