SQL versus vlastni reseni

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Březen 28 19:03:51 CEST 2000

> ;-) Muze to byt ponizujici, ale je cas na hrdinstvi?
>
> Vetsina aplikaci kolem nas potrebuje byt napsana zitra. Pokud
> chci, aby mi to bezelo rychleji nez mi to zaridi ten skriptovaci
> jazyk, tak 10 dnu usetrenych na vyvoji dam na vydelani penez na
> rychlejsi hardware, a tim to zaplacnu.

 Verim, ze tato myslenka je minena jen na urcity pripad protoze pripadna
generalizace by byla cesta do mist kde se nachazi velky Bill. Jedno z
pravidel programatora by melo byt "neprenaset sve problemy na uzivatele".

 Kazdopadne souhlasim, ze psat vzdy znova vsechno od zacatku je blbost a
Web/PHP(perl) nemusi byt spatna volba (i kdyz mi pripada, ze programovat
v PHP/Perlu vyzaduje daleko vetsi "kazen" nez napr. v C).