SQL versus vlastni reseni

Milon milon na iname.com
Čtvrtek Březen 30 09:55:36 CEST 2000

Tak ja si jeste do toho prisadim, neb zde nikdo tuto moznost nezminil -
Java.

Na serveru jako servlet konektujici se do db serveru na lokale ci jinem
stroji, ci z webu nahravany applet konektujici se od uzivatele primo do db
serveru. A nebo kombinace servlet konektujici se z webu do db a applet
klient spolupracujici se servletem.......reseni je povicero.

Rychlost nekolikrat vyzsi nez PHP ci ASP, nizsi o 30% nez C++ [JIT] (vetsina
prodlev stejne bude zaviset na rychlosti db). Jak to je s rychlosti Perlu
nevim.
Platformova nezavislost a z toho vyplyvajici skalabilita....

V C++ jsem nikdy nic nenapsal, ale rika se, ze odladit program v Java bude
trvat zlomek casu co to samy v C++ diky problemum s memory leekama.

Milon

PS Neberte to jako zacatek flame. Snazil jsem se uvadet hola fakta.

news:004b01bf99c6$95ad4c40$25241878 na zeus...