Zpomalujici se Pg

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Listopad 4 16:06:45 CET 2002

Karel Zak wrote:
:  Jak je vyse uvedeno od 7.2 je mozne s VACUUM pracovat podstatne
:  elegantnejsim zpusobem. Nejlepsi by bylo dopsat do toho tveho
:  zkusebniho programku volani VACUUM na danou tabulku po nastavitelnem
:  poctu cyklu a najit takove nastaveni kdy ty casy budou z dlouhodobeho
:  hlediska nejak konstatni.
:
	Ale jo, v mem konkretnim pripade jsem nasel cestu jak vyrazne
snizit pocet updatu za jednotku casu a zaroven jsem dopsal 1x denne
volani vacuum. Ale myslim si ze i tak je to problem, ktery by mel nekdo resit.

:  Mozna jeste -- proc jsi tam mel volani 'sync'? PostgreSQL zrovna na
:  fsync je celkem citlivy, a nejlepsi je kombinace UPS a zakazat volani
:  v nastaveni fsync po kazde transakci.

	Sync/sleep tam bylo proto, aby to mereni bylo aspon trochu
deterministicke. Zakazat fsync() po kazde transakci? A verit ze mi
system nespadne kvuli necemu jinemu? Ne, tohle budu delat az bude
uzkym mistem disk. Driv ne. A jak uz jsem asi 3x psal, uzke misto
v tomhle pripade je CPU (resp. postgres, ktery na tehle tabulce
pocita kdovico).

-Yenya

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|