diplomka v latexu nebo docbooku?

Lenka M. A. Triskova lenka na kosek.cz
Pondělí Květen 6 18:28:27 CEST 2002

Pripojuji se k Jirkovi. I ja jsem diplomku psala v DocBooku. Za podstatnou
vyhodu povazuji predevsim skutecnost, ze se tim perfektne odstini obsah od
formy. Nejprve jsem psala diplomku, potom jsem ji s drobnou pomoci (diky,
Jirko ;-) dva dny formatovala. Kdybych to psala od zacatku v TeXu, tak bych
se porad zdrzovala vylepsovanim sazby.

Lenka M. A. Triskova
mailto:  lenka na kosek.cz
  http://lenka.kosek.cz