diplomka v latexu nebo docbooku?

Mirek Dobsicek m.dobsicek na sh.cvut.cz
Pondělí Květen 6 18:49:25 CEST 2002

> Existuje projekt http://db2latex.sourceforge.net. Bez úprav to pro
> češtinu moc použitelné není, ale po pár zásazích je to plně funkční.
> Moje diplomka je vysázena právě tímto způsobem. Dočasně je k dispozici
> na http://www.kosek.cz/temp/dp.pdf. Můžete sám posoudit, zda z toho leze
> výstup splňující vaše nároky na vzhled dokumentu. Až budu mít DP hotovou
> (počítám tak za 3 hodiny ;-), zveřejním na mých stránkách DocBookový
> zdroj a úpravy pro db2latex.

Toz zni to pekne. Podival jsem na net po nejakem ceskem pocteni
o docbooku a svete div se :-) zrovna jsem to nasel na vasich strankach.

hnedka prvni veticka me ale tezce schladila:

"Dokument je dostupný ve třech verzích - HTML, PDF a HTML Help. Celý byl
připraven pomocí DocBooku a volně dostupných stylů. Převodu do PDF se
ještě zúčastnil MS Word a Adobe Distiller, pro kompilaci HTML Helpu byl
použit HTML Help Workshop."

Nemam windows a softwary o kterych mluvite. Ty upravy pro db2latex
a finalni uprava dokumentu do pdf jako ve vasi diplomce je vedena
ve stejnem stylu?

To se mi nezda moc prijemne ... I kdyby se to vsechno dalo obejit
nejakym volnym softwarem, tak z toho mam pocit, ze clovek do toho
musi prilis mnoho videt, aby spravne na sebe navazal spoustu kroku
nez se dostane k finalnimu dokumentu .. takove bastleni.

Nemam nic proti, clovek se pritom hodne nauci, ale na tohle
cas mit nebudu. Chtel bych neco cisteho a pruhledneho ... mit
zpracovano, publikovat a jit...

			Mirek