Zalamovani radku v hlavicce stranky

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Neděle Květen 2 23:31:46 CEST 2004

Tom Metz wrote:

> pri tvorbe PDF souboru saxon a pdfxmltex vse funguje vyborne s jednou
> vyjimkou. Pokud je nazev kapitoly prilis dlouhy, tak je na jejich
> dalsich strankach zalomen text v hlavicce, coz vypada priserne. Prosel
> jsem si XSL soubor stylepage.xsl, ve kterem je styl hlavicky definovan
> jako tabulka se tremi sloupci o stejne sirce. Tabulka by mela mit sirku
> 100% stranky, ale ve vyslednem PDF je cara pod hlavickou jen pres
> polovinu (mozna to spolu nesouvisi). Moje pokusy o upravu stylu hlavicky
> selhali. Jedine co zabralo, bylo zmenseni pisma v hlavicce, ale to neni
> [...]

Můžete upravit poměry jednotlivých sloupců v záhlaví tak, aby byl
prostřední sloupec širší.

<xsl:param name="header.column.widths" select="'1 4 1'"/>

> Druha vec, kterou bych rad zmenil je format nazvu kapitoly, tak jak to
> dela LaTeX. Jednu radu uz jsme nasel v archivu konference, ale
> potreboval bych vedet do jake sablony (nejsem si jist, zda nemam spis
> pouzit nazev kontext) to pridat.

Možná by bylo dobré napsat, jak si formát názvu kapitoly představujete.

         Úvod do XML 3.5.            DocBook 18.-19.5.
         XSLT 24.-26.5.              XML pro vývojáře 7.-8.6.