Zalamovani radku v hlavicce stranky

Tom Metz konference na metz.cz
Sobota Květen 8 19:20:59 CEST 2004

Dobry den,
tak se znova ozyvam. Zacnu vsak vysledky predchoziho snazeni.

Nastaveni parametru "header.column.widths" nezabralo. Nedopatral jsem se
proc. Tudiz formatovaci objekty jsem zavrhl.

V diskusi bylo nekolik zminek o projektu db2latex. Vyzkousel jsem a
pravdou je, ze soubory na sourceforge za mnoho nestoji. Nastesti
poznamka o zverejnene diplomce a opravenych stylech byla moc uzitecna ;-)

Na zdrojacich diplomky jsem si overil, ze to jde, tudiz jsem se rozhodl
to take preprat. Takze kombinace:
  * opraveny db2latex od Jirky
  * posledni TeX LiveCD (20021021 -- poslednejsi jsem nenasel)
  * pevne nervy ;-)

A vysledkem je velmi dobre vypadajici dokument. I ty nadpisy kapitol
jsou jak jsem chtel:
[volne misto]
Kapitola <cislo>
Nazev kapitoly

Posledni zdarne prekonanou lahudkou je rozchozeni katalogu. Ta zbesilost
na Jirkovo strankach se mi moc nezdala, ale skutecne funguje. Jedna
novinka, xerces.jar je nove xercesImpl.jar (2.5.0). A posledni vec,
doplneni adresare s DTD o podadresar 'ent', kde se nachazeji definicni
soubory entit -- coz jsou rekl bych definice specialnich znaku?!?
Kdyztak me opravte. Dokud jsem toto spravne nerozbehl, tak mi saxon
odmital pripusti znaky   ci – Jeste na zaver doplnim, ze
funguju na SuSE 9 FTP Edition.

Ted jeste jeden dotaz. Lze zajistit zacatek strankovani az do kapitoly
Uvod? Mam ji jako normalni kapitolu. Mame ponekud striktni zadani na
slozeni DP (http://www.kiv.zcu.cz/studies/dp/pokyny.php).

Dalsim pripadnym zajemcum o psani DP v DocBooku bych to jen doporucil.
Dle meho nazoru je to pruhlednejsi, nez LaTeX. Take kontrola validity
psaneho XML je rychlejsi, nez 'kompilace' v Texu a nasledne hledani
chyby :-) Ale je to jen ciste muj subjektivni nazor.

A nakonec diky Jirkovi za jeho praci na DocBooku, je fajn, kdyz to funguje.

	Pekny zbytek vikendu
				TM