Problém s fo souborem

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Neděle Červen 5 23:07:06 CEST 2005

Josef Kauc wrote:

> A když už píší:
> Pochopil jsem správně, že s FOPem 0.20.5 nemůžu použít české vzory
> dělení slov? Musím tedy mít nižší verzi, aby fungoval postup "počeštění"
> uvedený na stránkách pana Koska?

Funguje to i s verzí 0.20.5, ale musíte se řídit pokyny v posledním
odstavci:

"Pro použití českých vzorů dělení slov je potřeba je zkompilovat do
binární podoby (to se dělá při kompilaci celého FOPu ze zdrojových
kódů). Soubor cs.hyp jsem připravil a je rovněž součástí archivu, abyste
nemuseli provádět kompilaci FOPu. Aby soubor s českým dělením slov FOP
našel, je potřeba adresář hyph (s podadresářem hyph, ve kterém je soubor
cs.hyp) přidat do CLASSPATH. Ukázku upraveného dávkového souboru fop.bat
naleznete rovněž v archivu."