Převod doc na xml

Josef Kauc josef.kauc na medisoft.cz
Čtvrtek Červen 9 10:20:03 CEST 2005

Zdravím konferenci!

Nemáte někdo zkušenost s programem antiword?

Převádím některé naše, vcelku nijak složité, wordovské dokumenty na
formát xml pomocí tohoto programu, ale nevím jak dosáhnout toho, aby do
docbookovské struktury zařadil i obrázky z dokumentu (mám je případně i
v samostatném adresáři). Jde to vůbec? V manuálu k antiwordu o tom nic není.
Případně související dotaz: Co na takový převod doporučujete nejvíce?

A když už se ptám:  Jaké je nejlepší současné řešení pro převod xml v
docbookovském stylu do pdf?

Nedávno tady o tom padla zmínka, ale možná, že je něco nového. Zkoušel
jsem různé věci (fopem počínaje), ale relativně nejlepší výsledky jsem
dosáhl s xepem. Bohužel se mi při jeho použítí  nepodařilo dostat do
výsledného pdf obrázky (saxonem jsem vytvořil fo soubor a z něj xepem
pdf). Máte s  tímto nějakou zkušenost?
Shrnuto: Je z komerčního řešení nejlepší (nejkvalitnější)  xep nebo něco
jiného? A co z free řešení (fop, PassiveTex,...)?

Díky předem za vaše tipy nebo zkušenosti.

Josef Kauc