Velikost obrázků

Tomáš Waller tomas.waller na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 9 20:05:38 CEST 2008

Jan Tošovský napsal(a):

> Jestli vam to za to stoji :-)
> Jednou z vyhod tvorby dokumentace v XML je z pohledu autora prave to, ze
> neni potreba resit vysledny vystup. Ze je neco hezci pri jine velikosti?
> Stejne co clovek to jiny nazor :-)

> Chapu. Sam pouzivam lehce upraveny kod uvedeny ve starsi diskuzi:
> http://www.linux.cz/pipermail/docbook/2007-December/004751.html
> Myslim ze to je asi to nejlepsi, co muzete udelat. Proste nechat XSL-FO
> procesor zmensit ty obrazky, ktere se nevejdou do vyhrazene sirky stranky a
> ty zbyle nechat osudu.

> [...]
Mně řeší mírně odlišná velikost místa, kde by mohl být například na
jedné straně jen jediný přebytečný řádek, anebo naopak příliš mnoho
místa dole na stránce, když by bylo možné obrázek mírně zmenšit. Ale
samozřejmě chci zmenšovat všechny v jednom dokumentu stejně.
Tedy dejme tomu parametr mysize a pak v příkazu pro saxon zadat
mysize=40%? Ano? Ale kde mám tento parametr definovat?
Tomáš Waller