crash system

Lubor Dedina lubord na watson.bajt.cz
Úterý Prosinec 3 14:19:02 CET 1996

 Nazdar,

 > 	Linux pravdepodobne tak lehce neshodite (kazda verze SparcLinux

 Ha, ha, povidali ze mu hrali ...

 > 	Muj Linux pada jen tehdy, kdyz se mi nerozebehne vetrak
 > na procesoru (BTW, pry take pomaha nejaka silikonova pasta mezi
 > chladic a CPU -- vi o tom nekdo neco?).

 To pada procesor, a ne Linux. Napriklad ja, pokud bych pretocil svuj
 procesor na 180MHz (ma bezet jen na 150) a nenechal kastli otevrenou,
 tak po cca 10 minutach se to zhrouti. Jako prvni odejdou vypocty
 pouzivajici FPU (dobrym testem je treba Quake nebo Povray).
 Silikonova vazelina se drive dala koupit v rybarskych potrebach
 (pouzivaji ji na natirani vlascu pri muskareni, aby vlasec plaval na
 hladine), je to medium, ktere se dava mezi pouzdro polovodicoveho
 prvku (tranzistor, IO) a chladic kvuli lepsimu prenosu tepla. Vrstva
 silikonove vazeliny musi byt ovsem _dost tenka a rovnomerna_, jinak by to
 mohlo fungovat zcela opacne (prenosu tepla branit).

 > -Yenya

                                                Lubor

Lubor Dedina, Praha      lubord na bajt.cz