Top (Alokovana pamet v Xfree 3.2 (zpomalovani linuxu))

Pondělí Prosinec 9 18:33:56 CET 1996

On Tue, 3 Dec 1996, Bouska Richard wrote:

> Kdyz jsem si pustil top tak jsem zjistil, ze X zabiraji 103% pameti, to
> je 40 Mb. Proste X asi nevraceji vsechny prostredky po ukonceni X-klientu.
Mozna to byla pravda, ale takovym vecem neni radno verit.

Ja jsem o vikendu dosahl toho, ze mi dva procesy dohromady pouzivaly
(podle top a ps m) 260% pameti, pricemz kazdy mel RSS zhruba 19 MB (a to
mam 16 MB RAMky)!!!! (kdo tomu neveri, at si zkompiluje wine a spusti ho)
Rekl bych, ze neni moc OS, ktere pamet vyuzivaji tak efektivne. :)

P.S. ve skutecnosti to bylo samozrejme podstatne mene, top a i ps byli
proste nejaci zmateni.

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)