Mam pouzit Linux?

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 16 11:13:59 CET 1996

Hello, world!

> Nevim, jak by fungovalo SQL, ale pro databazova data na LINUXovem
> disku je linux nevhodny. Musel jsem u nas ve firme tato data
> presunout na SUN (+SAMBA). Rychlost cteni je v tomto pripade
> _radove_ vyssi. Dokonce i oproti variante Win-Win vychazi
> LINUX(+samba) _radove_ pomaleji. Muj zaver po mnohych pokusech:
> sdileni databazovych dat (pres sambu) na linuxu je nepouzitelne.
>
> Pokud me osobne nekdo poradite jak to zrychlit, rad se necham poucit.

   Ja mam pocit, ze z hlediska rychlosti je sitove sdileni databazovych
souboru proste principialne pomale -- mnohem rychlejsi je pouzit
nejaky databazovy server a po siti posilat jen dotazy, jak tomu
napriklad je u SQL-serveru.

								Martin