nTeX x teTeX

Jan Derfinak derfinak na oko.fei.tuke.sk
Pondělí Listopad 4 18:09:34 CET 1996

Jan Kasprzak (kas na ics.muni.cz) wrote:
: :
: : >         Instalace cstexu95 nad teTeX je vcelku trivialni
: : > (zvlaste v RedHat Linuxu, kde jsou k dispozici primo RPM baliky).
: : O tom bych si dovolil silne pochybovat. Snazil jsem se nainstalovat
: : cslatex
: : z Yenyovych rpm a ma to tu zasadni vadu, ze v RedHatu je LaTeX prilis
: : novy
: : (na rozdil od obdobnych problemu u Slackwaru). Ja jsem to vyresil tak,
: : ze jsem si sehnal rpm-ka se strasi verzi LaTeXu a s tim to uz chodi
: : temer vse
: : (krome longtable.sty -- mozna jeste neco).
:
: 	Tady mozna bude problem -- cslatex-*.rpm je _cely_ LaTeX,
: urceny k pouziti bez tetex-latex-*.rpm. Myslel jsem, ze tyto dva baliky
: ani nejdou instalovat pres sebe (obsahuji nektere soubory stejneho

Bohuzial idu instalovat cez seba.

A bohuzial cslatex nefunguje :-((

Pokial niekto do toho vidi, na zaver pripajam vypis co mi to robi.

: jmena). Nepouzil jste nahodou rpm --force?
:
:
: ...
:
: -Yenya
:
: --
: Jan "Yenya" Kasprzak  |  mailto:kas na muni.cz  |   http://www.fi.muni.cz/~kas/
: [[[[ Student of Informatics, Faculty of Informatics, Masaryk University ]]]]
: [[[[      Czech Linux Homepage:  http://www.fi.muni.cz/~kas/linux/      ]]]]
: ``Hoping the problem  magically goes away  by ignoring it is the  "microsoft
: approach to programming"  and should never be allowed.''    --Linus Torvalds
:

A mam este jednu otazku: Existuje v sucasnosti sposob, ako jednoducho
prinutit LaTeX z RH 4.0 aby pracoval cesky a slovensky?

				jano <derfinak na hron.fei.tuke.sk>

Toto je zdrojak pre LaTeX:

\documentclass{article}
\begin{document}
Toto je pokusny text, zatial bez diakritiky.
\end{document}

A toto dialog s cslatex-om:

~/work/tex %32> cslatex pokus.tex
This is TeX, Version 3.14159 (C version 6.1)
(pokus.tex
LaTeX2e <1994/12/01>
Default encoding set to IL2.
(/usr/lib/texmf/texmf/tex/latex/base/article.cls

LaTeX Warning: You have requested release `5/12/01' of LaTeX,
               but only release `4/12/01' is available.

Document Class: article 1996/05/26 v1.3r Standard LaTeX document class
Runaway argument?
{\AtEndOfPackage {\renewcommand \@openbib na code {\advance \leftmargin \ETC.
! Paragraph ended before \@declareoption was complete.
<to be read again>