Linux x Solaris a fstab x vfstab

Stefan Ondrejicka ondrej na elf.stuba.sk
Středa Listopad 13 12:41:06 CET 1996

> Chci se ujistit, zda to opravdu nejde.
>
> Na Solarisu je mozne uvest v /etc/vfstab zda se polozka ma pri bootu
> montovat ci nikoli. Pripada mi to velmi sikovne. Lze pak vse nastavit
> a montovat: mount /cesta Tuto moznost jsem v linuxu neobjevil.
Tato moznost v linuxe urcite je v mount options treba zrusit 'auto'
to znaci miesto textu 'default'napisat co tam patri vid 'man mount'
alebo 'man fstab' a neuvist tam option 'auto'.
napr:(neviem 100% presne ako to v /etc/fstab vypada)
miesto:
/dev/hda2	/mnt	ext2	default	1	1
ma byt:
/dev/hda2	/mnt	ext2	noauto,nosync...	1	1

aspon dufam ze tak nejako je to v /etc/fstab

	-stv-	(ondrej na elf.stuba.sk)