Max. pameti

Pondělí Listopad 25 12:12:54 CET 1996

On Mon, 25 Nov 1996, Martin Mares wrote:

> [...]

Pokud se neco zasadne nezmenilo, tak pametovy prostor tasku ve Win32 je
2GB, protoze horni (nebo mozna dolni, ale spis horni) pulka je rezervovana
pro "systemove ucely" (neco jako ma/mel Linux, ale DVAKRAT vetsi!);
mluvim o x86, jak je to s NT na Alphach a podobnych zviratech netusim.

Ale stejne si myslim, ze pokud nekdo opravdu potrebuje pametovy prostor v
radu GB, pak taky potrebuje trochu jiny hardware nez PC :)
A mozna jiny OS nez Linux :) :) :) [nezabijejte mne, jen tak kecam! :) ]

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)