Sendmail

Marek Schor Marek.Schor na brno.elnet.cz
Čtvrtek Duben 10 19:20:13 CEST 1997

Vazeni,
	mam dve otazky, predem dekuji za pomoc.

Nejakou dobu jsem patral po posledni verzi sendmailu. Nejsem si jist
vysledkem, proto se chci zeptat, jaka je posledni verze sendmailu
a kde ji muzu "vystarat".

Druha otazka je z konfigurace sendmailu. V soucasne dobe me na server
pripojeny k internetu chodi posta, pokud ji smeruji na adresu
uzivatel na server.firma.cz . Potreboval bych v adrese odbourat "server", aby
tato posta chodila na adresu uzivatel na firma.cz . Mam knihu Linux - internet
server od P. Satrapy ( skvela ), kde bylo neco obdobneho popsano, ale bohuzel
se tam vice popisovala konfigurace IDA sendmailu, kdezto ja mam pouze rozsypany
caj v souboru sendmail.cf . Z toho "mala", co v knize bylo popsano o souboru
sendmail.cf jsem nebyl moudry ani ja, ani muj mailserver :-((((((((
Proto Vas, hlavy pomazane, prosim: "Kam to neco mam napsat, aby to chodilo".

Jeste mozna jedna vec. Jak nakonfigurovat sendmail, aby prijimal postu
pro vice domen ( napr. pro firma.cz, brno.cz, praha.cz atd.... ).

Dekuji za vsechny namety.

MS

Marek Schor				Elcad v.o.s.
Bellova 10, 623 00  Brno			Kabatnikova 5, 602 00  Brno
tel.: ( 05 ) 38 15 29			tel./fax: ( 05 ) 41 24 34 27
http:// ( pripravuje se )			http://www.elnet.cz
mailto:Marek.Schor na brno.elnet.cz		mailto:elcad na brno.elnet.cz