Czech HOWTO 0.1

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Středa Duben 16 13:01:30 CEST 1997

> Date: Wed, 16 Apr 1997 12:45:40 +0200 (MEST)
> From: Bohumil Chalupa <bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: Czech HOWTO 0.1

> .. a dal uz nic newrote, protoze se mi nejak nedari precist nektere
> dopisy od  M. Zamazala, a to ty, ktere jsou "multipart". Samozrejme,
> starym elmem to prectu jako surovinu, ale PINE na HP-UX i na M$-Windoze
> rika "Error: Unable to access body part 1" a nic neukaze.
>  Ma nekdo podobnou zkusenost?

Body part 1 byla jeste v pohode az na to, ze to bylo uuencodovane z
cehoz se memu elmu udelalo mdlo a prohlasil, ze tohle si teda musim
udelat sam (patrne ekvivalent vyse uvedeno, uuencode neni podle mne v
MIME standardne podporovano - je to pouze dojem, vse co mi doposavad
prislo v MIME bylo Base64, prislusna RFC jsem necetl, takze mozna je
i uuencode pripustne).  Tomu, co mi pak mailer nabdinul k ulozeni,
chybel posledni radek s "end".

Body part 2 byla zajimavejsi, ta mela delku -1.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria