Vysvetleni, Krupka

Eugene Svoboda e_svoboda na pop1.mail.uk.psi.net
Sobota Duben 26 11:46:28 CEST 1997

Pane Krupko,
bohuzel jste si nasel spatnou adresu:
FROM a SENDER neni totez!
odpovidejte na from ne na sender (coz se meni podle toho jak se k Vam
email dostane - podivejte se na hlavicku Vaseho prispevku)

Ja jsem rad ze v jinych odpovedich lide klidne priznali ze pouzivali
Linux ne pro vyhody (jsou tam nejake) ale proto ze je ZDARMA.
Pro vsechny ty vyhody co o nich fandove radi mluvi jsou v pouzivani
Linuxu nevyhody - a vic. Jen se podivejte na tuto konferenci (Nastenku -
NEWS)
ktera ma nejvice lidi, hledajici pomoc - protoze maji s Linux potize!
Nechci rikat ze by nemeli potize s jinym operacnim systemem, ale
podivejte se sam.

> Posilal jsem Vam odpoved na adresu e_svoboda na pop1.mail.uk.psi.net, na
> kterou bohuzel nedosel :
(snip)
> Takze odpovidam prostrednictvim konference jako jini:
>
> Proc pouzivat ten ktery OS si musi rozhodnout kazdy sam na zaklade svych
> potreb a pozadavku a kapsy (resp. toho co v te kapse ma)
Ano, s tim souhlasim - bohuzel, casto vidim ze ta "hloubka" kapsy
rozhoduje vice nez potreby a pozadavky prace!

(snip)
> V zam se zabyvam problematikou bezpecnosti komercnich organizaci a IT.
> Dokumenty vytvarim rovnez v Linuxu, pisu je v HTML v Netscape tak, aby
> bylo mozne vybrane dokumenty vystavit.
Linux a komercni bezpecnost systemu jsou dve, sobe odporujici, veci

(snip)
> Linux dal provozujeme jako mail hub, (snip)
>
> Pozn. 486/33, 8 MB Ram, neco kolem 500 MB disk, tahla v pohode nejakych
> 150 a vice mailboxu, coz v te dobe (pred rokem a neco) nezvladala NT na
> Alphe se 64 MB, 2 GB disk atd.

Ja souhlasim, Linux ma sve misto a sve uplatneni (NE VE SKOLACH! s tim
nesouhlasim.
pouze jako ukazka Linuxu, snad ano), ALE NE tak rozsireny OS jak to
vypada. Jak uz jsem rekl nahore, nekde bych s pouziti Linuxu souhlasil a
jinde ne. V Cechach, bohuzel (tak to pro me vypada) vladne penezni
hotovost a ne POTREBY A POZADAVKY systemu

> Jeste neco k UNIX vs. Windows apod. To, ze se uchytil system Linux
> (nebo, ze jsou provozovany OS typu UNIX, prip. dalsi) ve firme je dobre.
> Napomaha to k prosazovani a vyuzivani standardu.
V ZADNEM PRIPADE nepropaguji pouziti Window (95, 97 a ani NT!) Uplne se
divim, kdyz vidim Linux padelany aby vypadal jako WINDOWS!!!

> Jako priklad lze uvest jednu uchylku uzivatelu produktu fy MS.
> Nezajimaji je nejake standardy, (SNIP)
Firma MS ma sve vlastni standarty - to je - prodat co nejvice JEJICH OS
(at je spatny zakaznikovy nevyhovujici a nebo ne)

> Proc prosazovat a pouzivat standardy by se dalo psat dlouho. Tim ovsem
> nebudu konferenci zatezovat.
Podle meho je v Cechach tezko mluvit o standardech, kdyt se nemuzete
dohodnou ani o standartnim kodovani cestiny! Ale standards take vse
nevyresi!

>Krupka F., krupka na pha.pvt.cz
Dekuji za odpoved - a i za diskusi.
Jsem rad kdyz si s nekym moho popovidat. Bohuzel, co se tyka Linuxu,
obycejne (aspon tady  na Zapade) normalni diskuse neexistuje. Bud
mluvite se 100% fandou a nebo se 100% odpurcem.

Evzen
E_Svoboda na isc-queens.co.uk