vysvetleni

Zbynek Pospichal zbynek na bigfoot.com
Pondělí Duben 28 16:10:24 CEST 1997

Eugene Svoboda wrote:

> Duvody pro a i proti, znam. Otazkou jsem si pouze chtel vysvetleni, proc
> v Ceske republice se UNIX/Linux pouziva na tolika mistech  a i pro
> aplikace pro ktere se podle meho nehodi.

 Budte prosim konkretni. Uvedte mista a aplikace, kde se podle vas
nehodi - pak
se o tom muzeme bavit. To, co tu pisete, je ponekud abstraktni a k
nicemu nevedouci.

> Protoze, bohuzel??, vetsina vyukoveho software neni psana pro Linux.
> Protoze v normalnim zivote, at to mate vy [a nebo i ja] radi, MS
> existuje a ma hroznou silu. Pocitacky ktere zaci najdou v kancelarich
> pobezi na MS OS jednoho nebo druheho typu. Zrovna tak jako ty programy,
> ktere budou muset umet pouzivat! To se nedivam do sklenene koule ale
> tady, okolo sebe. Vidim, ze co je tady bude (at chci nebo ne) i u nas.

Ale no tak. Vzdyt tady tvrdite neco, co neni pravda. Na skolach se
bohuzel
Microsoftich programu a systemu naleza vice nez dost, bohuzel i na tech
odbornych. Nekteri ucitele jsou tak zapaleni do toho klickani mysi a
posouvani
ikonek, ze tim primo kazi nasi mladez (nechci jmenovat, jak by k tomu
ten
pan Serych z Panske, spravce pocitace jonas.hiedu.cz, zneuzivaneho
hackery -
proc asi, prisel).

> A prave proto ze je pouze DOBRY pro pomerne znacnou cast uloh, me vedlo
> k moji otazce! Jak sami priznavate (tady se rika Horses for courses -
> cesky to uz  numim) jsou jine OS, ktere casto by byly lepsi odpovedi/resenim nez
> Linux.

Prosim, konkretne: jaky system, kde k cemu ?

> Opet, cerpam pouze z experience tady na zapade, kde lide dostanou
> vypoved za pouzivani systemu jejich zamestnavatele. Kde zamestnanci
> podepisujici se jmenemm organizace, se povazuji za mluvci te organizace.
> Byrokracie?? Nevim. Podle meho je to zaklad jak si porozumet.

 V odbornych nebo vseobecnych diskusnich skupinach ? Odborne skupiny se
jaksi ridi (a nejen na Internetu) ponekud jinymi zvyklostmi...

> Doufal jsem ze odpovedi budou slusne a k veci, tak jako tahle. Bohuzel
> jsem dostal dost odpovedi (na svoji email) ktere jsem ani nechtel cist.
> Mozna ze by bylo lepsi kdyby tato vetev konference tady koncila.

Odpovedi jsou k veci, kdyz je otazka k veci. Vase argumentace mi prijde
- uprimne
receno - ponekud ujeta... BTW jestli si myslite, ze provozuji pouze
Linux a vsechno
ostatni bych vyhodil, tak to pravda take neni (tuhle zpravu napr. pisi
pod OS/2).

--
Greetings from
                    Zbynek

//  2:420/22 na FidoNet, Team OS/2 member, NetMag administrator
(http://194.212.98.5/)