Mgetty zvedne telefon hned

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Srpen 29 14:52:15 CEST 1997

Pavel Ruzicka pise:
: > vec jina. Automaticke zvedani je zakazane zcela spravne, protoze modem
: > nemuze tusit, zda pocitac je pripraven na prijem dat. Ja si pamatuju, ze
:  -----------------------------------------------------
:
: To neni tak uplne pravda. V okamziku, kdy pocitac neni pripraven, tak nema
: nahozen DTR. Takze modem POZNA, ze pocitac je pripraven s nim
: komunikovat, kdyz ma nahozeno DATA TERMINAL READY (Modem  nastaven AT&D2).
: Ale takhle to funguje u AGetty. Myslim, ze to softwarovy zvedani je hlavne
: kvuli hlasovym funkcim. Jinak mi prijde systemove cistsi, kdyz si to
: hardware udela sam...

	Ne. Modem skutecne nemuze tusit, zda je pocitac pripraven
na prijem dat. Napriklad kdyz pocitac zamrzne (aniz by se vypnul nebo
rebootoval), nemusi o tom modem vedet, nebot DTR zustane nahore.
Podobne kdyz bezi narocna real-time uloha. A tak podobne, moznosti
je dost. Proto je podle meho nazoru lepsi, kdyz zvednuti linky
dela program a ne modem sam. Navic program se muze i rozhodnout
podle caller-id (poskytuje-li toto telefonni sit), jestli zvednout
nebo ne.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/