Bootovatelna CDROM

Vladimir Klejch kleo na iris.vszbr.cz
Středa Prosinec 3 10:00:29 CET 1997

On Tue, 2 Dec 1997, Petr Snajdr wrote:

> mkisofs  ...   -b images/boot.img -c "boot.catalog" ...
>
> tak to konci vzdy:
> Error creating boot catalog, exiting...
> No such file or directory
>
> :-(
>
> neni mi jasne kam tyto cesty maji ukazovat. Myslel jsem, ze prvni je
> realtivni cesta k boot image vzhledem k root dir. CDROM a druha
> je soubor, ktery vytvori prave mkisofs. Chapu to spatne ?

Zdravim

Musi ukazovat do stromu na nove vzniklem CD . To jest nejlepe do nejakeho
adresare na tom CD, kde sjou tyto soubory ( boot image a boot catalog ).
Alespon takto je to nastaveno na debianu pro tvorbu distribucniho CD,
ktere ma byt bootovatelne a i ja jsem to tak dle dokumentace pochopil.
Zkousel jsem to i vypalit, ale zatim se mi z toho CD nepodarilo
nabootovat. Nevim vsak, kde je chyba. Mam hodne starou cdrom a nevim,
jestli to z ni vubec jde. Je taky mozne ze jsem udelal nekde chybu ve
zmenach tech scriptu na mem debianu. To CD je ale normalne pouzitelne jako
kazbe jine CD bez boot option.

tzn:
	na CD ma byt adresar boot a v nem boot.img.

	pak je 	-b boot/boot.img
		-c boot/boot.catalog

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na iris.vszbr.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...