Jeste jednou k clanku v PC Worldu

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Středa Prosinec 3 14:46:35 CET 1997

On Wed, 3 Dec 1997, [ISO-8859-2] Robert Hanzlík wrote:

> Zde se chci, jako jeden z nich, zastat novinaru. Jsou mezi nami i taci,
> kteri pisi pravdu s malymi pismeny, ale za to tak, jak ji oni vidi a jak
> se o ni byli schopni dovedet.
> Problem je, ze na tomhle clovek moc nevydela, nebot napsat skutecnou
> pravdu tak, aby se za ni pak nemusel stydet znamena zabyvat se nametem
> jednoho clanku treba take rok a nekdy ani to nestaci.

Prectete si jeste jednou predchozi vetu. Takovych clanku neni IMO mnoho.
Podle mne to znamena (a ja s tim souhlasim), ze vsechno ostatni jsou
zvasty psane pro penize.
A pokud pisu popularni clanek (a nemam to zazemi), tak bych se mel
uzkostlive vyhybat jakemukoliv hodnoceni. (Treba jestli je neco "realne"
ci neni.)

> Kazdy clovek s trochou sebeucty citi odpovednost za to, co sdeluje
> jinym. Pokud jim totiz sdeluje nepravdy a to vedome, pak proste sebeuctu
> mit nemuze.

Nejsem su jist, zda je sebeucta podminena odpovednosti - staci se
rozhlednout kolem sebe.
Jsou lide, kteri sdeluji vedome nepravdy, ziji a tvari se spokojene.
Nejsem presvedcen o tom, je by zadny z nich nemel ani trochu sebeucty.

Zdravi
        Bohumil Chalupa