Instalce RedHat

Jan Hubicka hubicka na ta.jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 4 12:38:22 CET 1997

On Thu, 4 Dec 1997, Pavel Machek wrote:
> Ne, neni. Linux (zvlast experimentalni verse) se chovaj dost divne
> kdyz dojde VM. Pokud mas swap = 2x RAM, tak VM v podstate 'nikdy
mysli, ze vsechny verze linuxu (I ty neexperimentalni) se chovaji
strasne :) a uz dlouho se na tom nic nezmenilo.
> nedojde'. (Presneji jeste pred tim nez dojde to bude tak pomaly, ze si
myslim, ze to nemuzu odvozovat od pameti ale od svych potreb. Pokud mam
2MB pameti a 4MB ram, tak mi swap dojde. Pomalosti si mozna vsimnu, ale
stejne nevim. Pokud budu mit sitovej server, nemyslim ze uzivatele budou
tak uvedomeli a kdyz bude masina pomala, tak s radosti ukonci svuj pine.
Navic treba pine muze klidne do swapu nahrad 20MB meho inboxu a nesahat
na to a tak masina pomala nebude.
Pokud mam 128MB pameti, muzu tvrdit, ze z aplikacema co pouzivam mi
nedojde. Takze by se spis mel udavat soucet pameti+ram ze ma byt, no
rekneme 40MB? Kdyz uz neco chces doporucovat.
> toho vsimnes).
Honza

> 								Pavel
>
> --
> I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
> Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).

                   Have you browsed my www pages? Look at:
                       http://www.paru.cas.cz/~hubicka
      Koules-the game for Svgalib,X11 and OS/2,  Xonix-the game for X11
      czech documentation for linux index, original 2D computer art and
              funny 100 years old photos and articles are there!