Pristupova prava

kebrle.jan na nex.tel.cz kebrle.jan na nex.tel.cz
Pátek Prosinec 19 06:03:25 CET 1997

Zdravim,
prava v linuxu podle meho nazoru jsou jeste jednodussi nez v Novellu,
coz se nekdy bohuzel bez dalsich podpurnych prostredku dost vyrazne
projevuje, kdezto v Novellu az tak jednoduche to neni. Novell ma na
jeden soubor prav minimalne 14, coz takove mnozstvi typu prav nema zadny
jiny NOS nebo OS co znam. co se tyka pohodlnosti, je to jen sila zvyku,
jak a cim ty prava budu nastavovat. pokud je budu nastavovat pres
Midnight Commander, tak se mi budou nastavovat taky dobre. V tomto
pripade skutecne jen zalezi na uzivateli :)
Mort