Kolik MB RAM na RH4.0

Martin Kormunda kormund3 na students.zcu.cz
Pondělí Únor 3 10:09:02 CET 1997

On Sat, 1 Feb 1997, Petr Vicherek wrote:

>   I 16Mbyte funguje, ale hodne to swapuje a je to ponekud pomalejsi.
> Kdyz se natahnou XFree, tak je 16M ram uplne plnych, Netscape potrebuje
> asi ty dalsi 4, chcete-li aby vam to behalo ryhcleji. Uplne miminun je
> 8Mbyte, ale potom se Cwindows opravdu vlece jako slimak.
>     Vice nez 32 je asi zbytecny prepych.
>
> --
Pokud ten pocitac nebude v siti a nebudete poustet sylogd/klogd a dalsi
zbytecnosti jako je xconsole tak v pohode vystacite se 16MB RAM, ale
kdyz tu pamet budete kupovat tak pri dnesnich cenach si kupte minimalne
32MB ale radci vic.

S3 Trio64 mam je O.K., ale v rezimu 1024x786 64k barev (2MB RAM) umi
reflesh pouze
75Hz a to je vhodny tak asi na 15palcovej monitor, na 17palcovej bych si
byt vami opatril neco lepsiho a s vetsi pameti.

  Martin Kormunda                       | EMAIL: kormund3 na students.zcu.cz
                                        | http://ori.zcu.cz/~kormund3
UNIVERSITY OF WEST BOHEMIA              |
Applied Sciences                        |
Mathematical and Physical  Engineering  |