Tisk DVI na tiskarne Epson-24pin

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Pondělí Únor 3 18:21:15 CET 1997

Dobry den,

po dlouhe dobe resim problem jak si doma tisknout  DVI
soubory na me Panasonic 2130, tj. na 24 jehlickove tiskarne
emulujici Epson LQ-860 a  IBM Proprinter X24E.

Rekl jsem si: ,,prece nebudu naveky tisknout v dosemulatoru
pomoci bezkonkurecniho EmTeXovskeho dvidrv pana Mattese?''
Zjistil jsem vsak, ze na jehlicky uz se ve svete zrejme nehraje.
GS 2.6.1 sice emuluje epson, ale neumi posunovat papir a tiskne jen
a jen na Letter, pricemz kvalita tisku se s vystupem Mattesova dvidrv
neda srovnavat.

O1:
   Nemate nekdo, prosim, pozitivni zkusenosti s tiskem
   DVI souboru na jehlove tiskarne Epson-LQ(24pin)?

Predem dekuji za jakoukoli odpoved.
		Michal Kocer