sendfax+mgetty vs. minicom

Demax spol. s r.o. demax na linux.dodo.sk
Pátek Únor 7 16:41:02 CET 1997

> [...]
> se trochu lisi oteviranim portu, a to /dev/ttyS0 a /dev/cua0
> Navic muzete mit symlink /dev/modem -> /dev/ttyS0 nebo neco jineho.
> A ted co se muze stat: diky zamykani zarizeni (nekde v /var/lock/) se
> vytvareji zamky LCK..ttyS0, LCK..cua0 atakdale. Problem je v tom,
> ze kdyz pouzijete ttyS0 z jednoho programu a cua0 z jineho, tak tyto programy
> nepoznaji, ze seriovy port je jiz vyuzit (ttyS0 pouziva COM1 stejne jako cua0)
> V /var/lock se vytvori dva zamky s ruznymi jmeny a programy se perou.
> Resenim je pozuivat pro jeden fyzicky port jen jeden nazev (/dev/* zarizeni)

To som skusal ako prve, pouzivam na sendfax aj minicom ttyS1,
dokonca som skusal aj urobit script, ktory by dal LOCK
ale mgetty je tak drzy, ze lock si ani nevsimne, a resetuje
modem, takze to asi bude v niecom inom. ( aspon si myslim )

> K cemu to? mgetty by mel byt jen chytrou branou do systemu...pokud jde
> o cestinu v terminalovem modu (nekdo zavola modemem) tak to jsem nezkousel
> ale IMHO musite mit na klientovi ceske fonty s kodovanim ISO.
> pak jde treba editovat texty
> joe -asis text.txt

Tu sa ospravedlnujem, vyjadril som sa nespravne, muslel som nie mgetty
ale samozrejme program sendfax, ktory je sucastou balika mgetty+sendfax.

> --
>  Vladimir Myslik
> (if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
> mailto:xmyslik na cslab.felk.cvut.cz , mailto:xmyslik na cs.felk.cvut.cz
> http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik

bye
Tief